Τι προσφερει το κτημα τσαμτσακιρη

Το κτήμα Τσαμτσακίρη με πολυετή εμπειρία στο private label (πάνω από 20 χρόνια και συνεργασία με μεγάλες ξενοδοχειακές μονάδες,εστιατόρια, catering,αεροπορικές εταιρίες,cafe-bar κ.α) μπορεί και προσφέρει έναν μοναδικό συνδυασμό πλεονεκτημάτων πάνω στο wine with custom label.


  • Layer 22
  • Layer 40
  • Layer 36
  • Layer 44
  • Label 53
  • Layer 7
  • Layer 21
  • Layer 37
  • Layer 18
  • Layer 9
  • Layer 4
  • Group 1
  • Layer 16
  • Layer 29
  • Layer 34
  • Layer 28
  • Layer 10
  • Layer 38
  • Layer 33
  • Label 55
  • Layer 14
  • Layer 25
  • Layer 13
  • Layer 20
  • Layer 23
  • Layer 1
  • Layer 6
  • Layer 39
  • Layer 27
  • Layer 15
  • Label 54
  • Label 57
  • Label 52
  • Label 51
  • Layer 35
  • Layer 19
  • Layer 11
  • Layer 8
  • Layer 3
  • Layer 41
  • Layer 42
  • Layer 26
  • Layer 12
  • Layer 17
  • Layer 24
  • Layer 31
  • Layer 0
  • Label 56
  • Layer 30


    Η συμπεριφορα των καταναλωτων προς τα προιοντα με ιδιωτικη ετικετα (pls) σε παγκοσμιο επιπεδο.

    Σύμφωνα με παγκόσμια έρευνα της AC Nielsen της γνωστής εταίριας marketing η οποία διεξήχθη σε 38 χώρες και διήρκησε 12 μήνες ως της αρχές του έτους οι πωλήσεις προιόντων ιδιωτικής ετικέτας αντιπροσώπευαν το 37% των συνολικών πωλήσεων.

    Οπως και σε προηγούμενη έρευνα οι ευρωπαικές χώρες Ελβετία, Γερμανία, Αγγλία, Βέλγιο και Ισπανία ήταν οι 5 χώρες με τα υψηλότερα μερίδια private labels, με την Ελβετία να διατηρεί την πρωτιά ως την χώρα των (PLs) καθώς αυτά αγγίζουν το 48% των συνολικών πωλήσεων.

    Αναπτυξη προιοντων ιδιωτικης ετικετας

    Συγκριτικά με τον προηγούμενο χρόνο, οι πωλήσεις των προιόντων ιδιωτικής ετικέτας(PLs) σε παγκόσμιο επίπεδο αυξήθηκαν κατα 5%, ενώ οι επώνυμες μάρκες παρουσίασαν μείωση 2%.

    Τα private labels αυξήθηκαν στην Ευρώπη κατά 4% καταδεικνύοντας ότι οι πωλήσεις των PLs δεν έφτασαν στο μέγιστο τους σημείο ακόμα και στις μεγαλύτερες αγορές των private label.

    Η προσέγγιση των private label από τους λιανεμπόρους, ειδικά στις πίο αναπτυγμένες χώρες έχει προχωρήσει πολύ από το απλά να ικανοποιούν την ανάγκη των καταναλωτών για οικονομικά προιόντα. Λιανέμποροι όπως η Tesco στην Μεγάλη Βρετανία και Loblaws στον Καναδά έχουν προσθέσει καινούργια προιόντα ιδιωτικής ετικέτας στην συλλογή τους.

    Η ανάπτυξη των PLs θα συνεχιστεί. Τα προιόντα ιδιωτικής ετικέτας σήμερα εχούν εισβάλει σε νέες αγορές και κατηγορίες προιόντων. Τα ανώτερα private labels (Premium) έχουν αλλάξει την εικόνα των προηγούμενων ετών.

     

    • Layer 6
    • Background Copy
    • Layer 5
    • Layer 9
    • Layer 14
    • Label 23
    • Layer 4
    • Layer 3
    • Label 22
    • Label 24
    • Label 21
    • Layer 10
    • Layer 17
    • Layer 15
    • Layer 11
    • Layer 12
    • Layer 8
    • Label 25


      Πλεονεκτηματα - αιτιες προτιμησης ιδιωτικης ετικετας

      τιμη

      Τα προιόντα ιδιωτικής ετικέτας εχούν χαμηλότερο κόστος καθώς στην τιμή τους δεν συμπεριλαμβάνεται κόστος διαφήμησης και επικοινωνίας καθώς και κόστος εισόδου στα σημεία λιανικής πώλησης και ανάπτυξης δικτύου διανομής.

      περιθωριο κερδους

      Τα προιόντα ιδιωτικής ετικέτας εξασφαλίζουν μεγαλύτερα περιθώρια κέρδους και εναλλακτικές τιμές έναντι των ισχυρών brands. Αυτό το τελευταίο στοιχείο αποτέλεσε πρόκληση, με αποτέλεσμα μεγάλες επιχειρήσεις με ισχυρά ονόματα στην αγορά τροφίμων να προχωρήσουν στην παραγωγή ομοείδων προιόντων

      Χαμηλο λειτουργικο κοστος

      Το προιόν μπορεί να δοκιμαστεί πιλοτικά χωρίς να διαθέτει μεγάλα αποθέματα χωρίς μεγάλη διανόμη ή υψηλό κόστος marketing.αυτό μπορεί να δημιουργήσει μεγαλύτερη ευελιξία στην κατηγορία του προιόντος, την παρουσιάση του και την συσκευασία του σε σχέση με τους ανταγωνίστες.

      Aλλοι λογοι
      1. Eταιρίες με ισχυρό brand name που το μεταφέρει και στα προιόντα της. Μια εταιρία που διαθέτει υψηλή αξία εμπορικού σήματος μπορεί να βλέπει μια ευκαιρία στις ιδιωτικές ετικέτες σε σχέση με τα ανταγωνιστικά προιόντα με την έννοια ότι της δίνει ένα πλεονέκτημα σε σχέχη με την αξία του εμπορικού της σήματος.
        Για παράδειγμα ένα εστιατόριο-ξενοδοχείο μπορεί να αξιοποιήσει με την υπογραφή του, το κρασί μιας ιδιωτικής ετικέτας και να το πουλήσει προσδίδοντας του μεγαλύτερη υπεραξία άρα και μεγαλύτερα περιθώρια κέρδους.
      2. ευκαιρία για διαφοροποίηση και παροχή ποικιλίας
      3. υπάρχει περισσότερη ελευθερία στην τιμολογιακή πολιτική
      4. αποτελεσματικότερος έλεγχος στα αποθέματα
      5. η ευκαιρία για καλύτερη θέση για εκπτώσεις σε οικονομία σε ύφεση
      private label screen bottles

      Εκτύπωση